svědectví

˙
Mé první setkání s Jiřím Dvorským bylo na jeho semináři  Ho’oponopono  7.11.2015. 
Hledala jsem ten seminář a jsem vděčná, že jsem byla právě v Plzni a právě u pana Dvorského. Vzhledem k tomu, že jsem onkologický pacient, zůstaly strachy, nízké sebevědomí,...... stav že vám nic není, ale necítíte se dobře ve svém těle, vztazích, práci a chtěla jsem změnu. 
20.11.2015 jsem byla na osobní harmonizaci v Plzni, byl to nádherný pocit lehkosti a radosti, vše začínalo být jiné. 
Každý den jsem poslouchala meditační CD od pana Dvorského, je báječné. Jako vánoční dárek jsem využila harmonizaci na dálku 23.12.2015, nezbýval čas dojet z Prahy do Plzně. Nekrásnější dárek, byly to mé nejklidnější, pohodové vánoční svátky, plné příjemných zážitků a situací. Po novém roce se začaly dít změny ve vztazích se sousedy, neboť jsem přestávala dělat věci, které brali jako samozřejmost. V podnikání s manželem začalo docházet k neshodám. Rozhodla jsem se, najít si své zaměstnání. Cítila jsem obrovský tlak na svoji osobu a začala jsem opět ztrácet energii, nestíhala jsem spoustu věcí, chaos ve všem. 
Od 7.3.2016 do 7.4. procházím každodenní harmonizací na dálku s panem Dvorským a pocity, které každodenně zažívám a prožívám jsou slovy nevyjádřitelné, snížila bych jejich vzácnou hodnotu a jsou jen moje. Co ale prozradit mohu, že den ode dne je můj život lepší a lepší. Mé tělo se mění den ode dne. Vylepšuje se pleť, pokožka, vyhlazují se letité jizvy po operacích, zlepšuje se lymfatický systém, vylepšily se křečové žíly, klouby, páteř – jsou pružnější, zlepšují se dásně. Trávení je lepší a lepší, upravuje se váha a tedy i postava, mám mnoho energie a nemám tak vekou potřebu spánku. Nemám potřebu tolik jíst a hlavně mnoho věcí mi přestává chutnat,....... Jsem den ode dne klidnější, sebevědomější, šťastnější, mládnu, mnoho situací a lidí se vytratilo z mého života. 21.3.2016 nastupuji do zaměstnání. 
Obě harmonizace na mne fungují stejně, ta na dálku je pro mne příjemnější v tom, že nemusím nasednout do auta a odjíždět z Prahy, vychutnávám si jí doma, je to velmi příjemný stav bytí, sama se sebou.
Děkuji Vám pane Dvorský, vážím si toho co pro mne děláte, je to od srdce.
Hana Lansdorfová, Praha, Česká Republika
Jiřího léčení mi přineslo odvahu dát si život do pořádku. Otevřel se přede mnou nový svět, letité problémy se jako mávnutím kouzelného proutku vyřešily a já jsem svobodná. Zase jsem našla sama sebe a mám radost z každého nového dne.
Alena Jochecová, Plzeň, Česká Republika
K Jirkovi mě přivedlo zranění kolene. Po léčení mě čekalo obrovské překvapení. Nemám pouze perfektně zahojené zranění, ale odešel jsem od Jirky s novým životem, znovuzrozený. S jeho léčením ode mě odešly všechny starosti, strachy, otazníky. Začal jsem žít radostí a štěstím v přítomnosti. Také se mi otevřela cesta k zemské energii, se kterou dokážu pracovat a nemoci, se kterými si u mne lékaři nevěděli rady, odešly.
Petr Lukeš, Plzeň, Česká Republika
Již po prvém léčení jsem se cítila jak znovuzrozená. Moje nemocné tělo bylo opět jako nové a doby, kdy jsem trpěla bolestmi, zmizely. Cítila jsem se jak dítě a byla jsem velmi klidná. Nyní prožívám život v novém světle a v radosti.
Marry Lee Greenly, North Beach, Maryland, USA
Mnoho let jsem trpěl chronickými bolestmi zad a krku. Žádný z lékařů, akupunkturistů a chiropraktiků mi nedokázal pomoci. A když, tak pouze na přechodnou dobu. Po pouhých třech léčeních od Jiřího se mé bolesti trvale snížily natolik, že se konečně mohu zabývat jinými věcmi než jen svými bolestmi.
Ed Greenly, truhlář, North Beach, Maryland, USA
Jiřího léčení Vás spojí přímo s Vaší podstatou - s Vaší duší, takže můžete skutečně prožívat kdo opravdu jste. To, co je potřeba ve Vás vyléčit, jak na fyzické tak i psychické nebo emocionální úrovni, je vyléčeno.
Diane Christopher, producent, Maui, Hawaii, USA
Jiřího léčení mi přineslo nový začátek. Byla uvolněna stará zranění a choroby a začala jsem být spojena se svým pravým Já - božskou silou ve mě.
Christy Nada, masérka, Maui, Hawaii, USA
Hluboké uklidnění, které jsem prožívala při léčení s Jiřím, bych přirovnala k Sat Sang. Všechen pohyb ustanul a spontánně se dostavilo fyzické, mentální a emocionální uvolnění. Slova nedokáží popsat mou vděčnost.
Rae Lani, výtvarnice, Maui, Hawaii, USA